4.9
gebaseerd op 147 reviews
Giandra - meer dan 2 jaar geleden
Hussein - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden over het resultaat. Mooie nieuwe locatie. Top!!!

Tirza - bijna 3 jaar geleden

Het was een hele fijne behandeling. Ik kwam helemaal tot rust en mijn huid had hier echt behoefte aan!

Miam - bijna 3 jaar geleden

Blij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn mooi gekleurd en in shape gebracht.

Madelon - bijna 3 jaar geleden

Echt geweldig echt mooi en doet niet heel veel pijn

Anne - bijna 3 jaar geleden
Dioni - bijna 3 jaar geleden
Mirte - bijna 3 jaar geleden
Aurora - bijna 3 jaar geleden
Laura - bijna 3 jaar geleden