4.9
gebaseerd op 147 reviews

๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Vera - bijna 2 jaar geleden

Very good, I recommend! I have my browns done for a very good professional that explain the process and answer all my questions! Good environment and welcoming people!

Ana - bijna 2 jaar geleden

Wat een prachtige, chique salon in een niet zo chique straatje! Maar bovenal wat een zeer vriendelijke, behulpzame dames. De behandeling was uitgebreid, zorgvuldig en professioneel.
Ik heb weer fraai gelakte vakantievoeten! Enig nadeel: ik ben 75 en slecht ter been en moest op een podium geholpen worden voor de pedicure, maar ik werd daarbij prima ondersteund. Kortom: de salon was een fijne ervaring!!

Eleonore - bijna 2 jaar geleden

Een erg fijne en ontspannen gezichtsbehandeling gehad. De specialiste legt alles rustig uit en neemt de tijd om alle stappen zorgvuldig uit te voeren.

Astrid - bijna 2 jaar geleden
Eline - bijna 2 jaar geleden

Loved the service, super nice people!

Aderinola - bijna 2 jaar geleden

Goede professionele behandeling, rustig en stapsgewijze uitleg, prettig!

Lica - bijna 2 jaar geleden

Ik vond het super gezellig en bij erg blij met het resultaat!! Zeker een aanrader.

Miria - ongeveer 2 jaar geleden

Acryl nagels laten zetten. Wederom ontzettend goed geholpen. Vriendelijke en gezellige sfeer.

Kim - meer dan 2 jaar geleden

Bij binnenloop werd mijn jas aangenomen en werd mij wat te drinken aangeboden. Tijdens het braiden werd er ook goed naar mijn behoeftes geluisterd, hadden we een gezellig gesprek en stonden mijn wensen voorop. Niks op aan te merken, topservice en topresultaat!

Gianni - meer dan 2 jaar geleden