4.9
gebaseerd op 147 reviews

Elke keer weer super strakke nagels; echte professionals!

Suzanna - bijna 2 jaar geleden

Very nice, the biab looks great, good service, very clean and fast

Ana - bijna 2 jaar geleden

Amazing, my brows are great! They look super natural! I will definitely go back!

Ana - bijna 2 jaar geleden

Very good environment, very clean, the chairs extremely comfortable and my nails looks great!

Ana - bijna 2 jaar geleden

Heel blij met mijn twee vlechten. Er werd echt de tijd genomen en het resultaat mag er dan ook zijn! Daarnaast was de mevrouw die mijn haar vlecht heel kalm en heel vriendelijk, dat is niet overal zo en dit was heel prettig!

Chantal - bijna 2 jaar geleden

Removal & BIAB vandaag gedaan,.
Deskundigheid op dat gebied.
Tip geven omtrent het verzorgen van mij handen.
Vriendelijke geholpen.
Mooie pand

Noraima - bijna 2 jaar geleden

Prettige omgeving en Nadine is zeer vriendelijk, m’n voeten zijn weer heerlijk verzorgd!

Gien - bijna 2 jaar geleden

Nog nooit zijn mijn gellak nagels zo precies gelakt

Tess - bijna 2 jaar geleden

Zeer deskundige behandeling..Bedankt!

Kathleen - bijna 2 jaar geleden

ongelooflijk oog voor detail, echte professionals

Vanessa - bijna 2 jaar geleden