4.9
gebaseerd op 146 reviews

Hele fijne intake-gesprek, ik ben heel duidelijk ingelicht, warme welkom, en ik ben echt tevreden, binnenkort een afspraak, ik kijk er heel erg naar uit!

Winata - 11 maanden geleden

Ik ben terug gekomen voor een nieuwe set wimperextensions omdat de eerste keer heel goed bevallen was.
Ze zijn goed blijven zitten en zien er mooi uit.
De sfeer in de salon is prettig, met lekkere muziekjes van goede geluidskwaliteit.

Ellen - 11 maanden geleden

Super tevreden over de Bunita treatment. De salon ziet er mooi en hygiënisch uit en de eigenaresse is super kundig en vriendelijk. Dit was mijn eerste bezoek, maar kom zeker vaker terug!

roos - 11 maanden geleden

Geweldige lokatie mooi ingericht. Aardige dames en een geweldige behandeling met een goede uitleg van producten die gebruikt worden voor de behandeling.

Myra - 11 maanden geleden

Aardige mensen die je nagels prachtig verzorgen.

Suzan - 11 maanden geleden

Geholpen door een lieve meid, tevreden!

Rowena - 12 maanden geleden

Altijd tevreden bij jullie💓

Soenita - 12 maanden geleden

Heel aardig en flexibel (ik wou toch net iets anders voor mijn behandeling). Luistert goed.

Maaike - 12 maanden geleden

Ik ben voor het eerst geweest voor mijn wenkbrauwen geweest. Altijd een salon gezocht die bij mij past. En nu gevonden. Thanxxx

Sarah - 12 maanden geleden

De meiden hebben echt een geweldig feestje gehad! Alles was superleuk geregeld en de medewerkers waren ontzettend lief. Zo blij dat er zo’n leuke plek hier in het Noorden is!

Lalya - 12 maanden geleden