Thisainy
-
12 maanden geleden
Wianna
-
12 maanden geleden
Heel fijn om hier wimperextensions te halen.
Er wordt goed geluisterd en kwaliteit wordt belangrijk gevonden.
Ellen
-
ongeveer een jaar geleden
Sam
-
ongeveer een jaar geleden
Was een lieve vrouw en denkt ook goed naar over de gezondheid van je wimpers.
Nathalie
-
ongeveer een jaar geleden
Super!
Laura
-
ongeveer een jaar geleden
Gita
-
ongeveer een jaar geleden
Mijn wenkbrauwen zien er weer mooi en verzorgd uit! Kom de volgende keer zeker weer terug
Gita
-
ongeveer een jaar geleden
Ik voelde me heel welkom en erg op mijn gemak. Kreeg wat te drinken aangeboden en werd snel geholpen. Pedicure was efficiënt en mooi. Ik kom weer terug!
Linde
-
ongeveer een jaar geleden
Heel grondig en ze gebruiken alleen de beste producten.
Vanessa
-
ongeveer een jaar geleden