4.9
gebaseerd op 146 reviews

Lovely experience! Definitely recommend

Lara Ivonne - meer dan een jaar geleden

Heel ontspannen sfeer als je binnenkomt.
Het was mijn eerste keer en het is heel goed bevallen. Jennelies geeft advies en ook omtrent de nazorg die duidelijk overkwam.
Ze heeft het gedaan zoals ik het graag wilt en vind mijn wimpers one by one prachtig, een natuurlijke uitstraling zoals ik wilde.

Airien - meer dan een jaar geleden

voeten werden heerlijk verzorgd. Mooie salon.

Mark - meer dan een jaar geleden
Rieke - meer dan een jaar geleden

Ik vond de behandeling prettig en geslaagd.

Ina - meer dan een jaar geleden

Ontzettend fijne behandeling gehad. Ik ga hier nooit teleurgesteld weg. Ik laat hier altijd mijn wimpers verven, deze keer heb ik gekozen voor de lashlift en het resultaat is echt prachtig geworden. Alle meiden die hier werken zijn super vriendelijk en professioneel. De sfeer is ontspannen en relaxt. Absoluut een aanrader!

Noor - meer dan een jaar geleden
Saskia - meer dan een jaar geleden

Er is secuur gewerkt. Ik ben erg blij met het resultaat 😊

Lotte - meer dan een jaar geleden

Lieve medewerksters en goed geholpen

Paula - meer dan een jaar geleden

Top service, nauwkeurig aardig en ik zal zeker vaker heengaan aangezien ze alles in huis hebben!

Loisulena - meer dan een jaar geleden